MabyMuffinMe

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 19 oktober 2011 21:36

jahapp, då fyller man år imorgon då :)<3 

Det ska bli kul som fan o vakna imorn :D 

'

Och där imot så är jag f***ing j*vla trötter ^^ Så det blir no gött o söva också /: aja datan är typ halvt laddad och jag orkar nte hämta laddaren,, (den ligger där nere) Aja ville igentligen bara informera alla nödvändiga om att jag fyller år imorrn :DD Skojaa -.-














Faaaaaaaaaaaaaaaaaan i helvete är så jävla trött, och har as boring ^-^Aja bloggar någon annan göng :D















 Kramar från mig och pussar från någon annan (y)<3




            Kakmonstret Sjöberg C;

            

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 19 oktober 2011 18:38

Hej fatta att det här har vart jobbigt lr?



Om ni undrar så är det som är jobbigt är att jag inte kommit in på bloggen när jag har försökt :l 


                                                  ASA JOBBIGT 


Men jag kom in på bloggen iaf   (Y) Ahja jag ska fixa lite colage :D<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MabyTheMuffinMe

MuffinGalen

  

Inlägg?

hej nu blir detta ett snabbt inlägg för nu ska jag snart in i duschen :) sen vet jag inte vad jag hittar på, men en sak är jag säker på! och det är att jag ska gå o lägga mig tidigt idag och framöver för ävem om man nu har jul lov eller liknande så måste man ju vända på dyngnet i tid för skolan igen ;) Men ni får väll må bra så som det ska va (;

Inlägg?

hej nu blir detta ett snabbt inlägg för nu ska jag snart in i duschen :) sen vet jag inte vad jag hittar på, men en sak är jag säker på! och det är att jag ska gå o lägga mig tidigt idag och framöver för ävem om man nu har jul lov eller liknande så måste man ju vända på dyngnet i tid för skolan igen ;) Men ni får väll må bra så som det ska va (;


Ovido - Quiz & Flashcards