MabyMuffinMe

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 11 januari 2012 17:13

Hej nu är jag med Anne :)

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 3 januari 2012 03:35

Sitter nu på Kevin gilbertssons data :( men jag är iallafall glad att jag får blogga! 



Men idag va jag först hos mamma men sen kom pappa och hämtade mig så nu är jag i jonslund hos pappa.

jag har inte gjort någonting speciellt idag men eftersom att jag inte vet vad jag skall skriva och att jag inte gillar detta tangentbordet så blir det inte ett så stort inlägg idag eller klockan är 03.44 så det blir ett inlägg senare "idag" när jag får internet på ''min'' dator. Det är inte kul när man inte kan vara inne på facebook, eller kolla nelly :( eller kolla på e.l.f produkter :( <3

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 2 januari 2012 02:42

 

 

  Vilken? :o båda va ju as snygga!

Av Alexandra Såklart Sjöberg - 2 januari 2012 00:56

Hejhej bloggen! jag tänkte göra ett video inlägg men det gick inte jag förstår mig inte på det ;) Men det skiter jag i, jag skriver istället...



Just nu kollar jag på smink produkter på nätet tänkte beställa men det vette sjön om det blir så ;)

och kollar http://nelly.com men jag funderar och schoppa lite iallfall :)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MabyTheMuffinMe

MuffinGalen

  

Inlägg?

hej nu blir detta ett snabbt inlägg för nu ska jag snart in i duschen :) sen vet jag inte vad jag hittar på, men en sak är jag säker på! och det är att jag ska gå o lägga mig tidigt idag och framöver för ävem om man nu har jul lov eller liknande så måste man ju vända på dyngnet i tid för skolan igen ;) Men ni får väll må bra så som det ska va (;

Inlägg?

hej nu blir detta ett snabbt inlägg för nu ska jag snart in i duschen :) sen vet jag inte vad jag hittar på, men en sak är jag säker på! och det är att jag ska gå o lägga mig tidigt idag och framöver för ävem om man nu har jul lov eller liknande så måste man ju vända på dyngnet i tid för skolan igen ;) Men ni får väll må bra så som det ska va (;


Ovido - Quiz & Flashcards